Hvad er de første steps for jer for at stå for min Airbnb lejlighed?

Når du har indsendt din forespørgsel til os, vil sammen snakke om dine behov ned i detaljer. Hvis det er den fulde service du leder efter så arrangerer vi et ansigt til ansig møde i din lejlighed/ det er vigtigt for dig at du kender os og for os at se dit hjem og forstå de snørklede dele af din lejlighed- som hvor finder man gryder og pander, hvor er det nærmeste supermarked og hvor er dit rengøringsudstyr. Hvis vi skal udføre den fulde administrative service for dig finder vi ud af mere om dig hvilken type gæster du ønsker, eller ikke ønsker, i dit hjem.
Det første møde får startet vores forhold så du kan føle dig tryg ved at få vores hjælp til at gøre tingene lettere for dig.
Til den mere simple forespørgsel vil vi bede dig om information/fotos/instrukser og vil føre det meste kommunikation pr. telefon og mail. Det er vigtigt at vores team har det korrekte information fra start så vi kan sikre os alt forløber ligesom det skal.

Hvordan fungerer nøgle - meet and greet?

Vi arrangerer at få nøgler til gæsterne fra jer før gæsternes ankomsts dato. Vi får det påkrævede info fra dig (tidsramme for gæsternes ankomst, kontakt info osv). Herefter beder du gæsterne kontakte os ved ankomst i lufthavnen eller en time før. Vi koordinerer alt med dine gæster herfra.
Hvis du har guidebøger og andre instruktioner til gæsterne kan vi dem dette samt besvare spørgsmål de måtte have.

Hvordan organiserer jeg rengøring til mine Airbnb udlejninger i København?

Vi har et team af veluddannede og tillidsfulde turnaround assistenter som sikre sig at dit hjem er rent, lækkert og indbydende til din Airbnb gæster. Du kan booke rengøring til før dine gæster ankommer og/eller efter de er taget afsted igen.

Jeg har bruge for rent sengetøj til gæster, findes der linned udlejningsservice?

Ja! MangeMyAir udlejer professionel høj kvalitets hvidt linned, håndklæder, bademåtter og viskestykker til dine gæster.

Har jeg behov for en akut kontaktperson hvis der går noget galt med med min Airbnb mens jeg er i udlandet?

ManageMyAir kan beholde et ekstra sæt af dine nøgler og være til rådighed hvis der skulle ske noget uforudset (f.eks. Gæster bliver låst ude/mistede nøgler). Venligst send en forespørgsel på denne service Send an inquiry

Hvad hvis mine gæster har meget sent eller tidlig check-in tid?

Vi vil sammen med dig finde en passende løsning nå dette sker. Vi prøver at være fleksible og tilbyder personlig nøgle-møde så snart det er muligt. Vi har etableret andre løsninger i tilfælde hvor dette ikke kan lade sig gøre. (nøglebokse, cafe partnerskab osv.)

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med MobilePay, Bank overførsel eller kontant.

Hvem kan hjælpe mig med set-up af min Airbnb?

Vi tilbyder denne service til vores kunder at vi skriver dit opslag på klart og nemt forståeligt engelsk til dine potentielle internationale Airbnb gæster. Vi fokusere velformulerede opslag med stærk gennemslagskraft for at få dine potentielle gæsters opmærksomhed mens du browser de meget konkurrencedygtige Airbnb opslag. Send en forespørgsel på denne service Send an inquiry

Jeg er i udlandet mens jeg udlejer min lejlighed på Airbnb. Hvad hvis noget går galt?

ManageMyAir vil gøre vores bedste til at håndtere det uforudsete hurtigst muligt og på den bedst mulige måde. Vi er her for at give dig ro i sindet.