Hvordan kommer jeg i gang?

Når du har indsendt din forespørgsel til os, vil sammen snakke om dine behov ned i detaljer. Hvis det er den fulde service du leder efter så arrangerer vi et ansigt til ansigt møde i din lejlighed. Det er vigtigt for dig at du kender os og for os at se dit hjem og forstå de snørklede dele af din lejlighed- som hvor finder man gryder og pander, hvor er det nærmeste supermarked og hvor er dit rengøringsudstyr.

Hvis vi skal udføre den fulde administrative service for dig finder vi ud af mere om dig hvilken type gæster du ønsker, eller ikke ønsker, i dit hjem.

Det første møde får startet vores forhold så du kan føle dig tryg ved at få vores hjælp til at gøre tingene lettere for dig. Til den mere simple forespørgsel vil vi bede dig om information/fotos/instrukser og vil føre det meste kommunikation pr. telefon og mail.

Det er vigtigt at vores team har det korrekte information fra start så vi kan sikre os alt forløber ligesom det skal.

Har I sengetøj?

Ja! MangeMyAir udlejer professionel høj kvalitets hvidt linned, håndklæder, bademåtter og viskestykker til dine gæster.

Kan I oprette min Airbnb-konto?

Vi tilbyder at oprette og vedligeholde dit opslag på klart og nemt forståeligt engelsk til dine potentielle internationale Airbnb gæster.

Vi fokuserer på velformulerede opslag med stærk gennemslagskraft for at få dine potentielle gæsters opmærksomhed.

Hvordan foregår rengøring?

Vi har et team af veluddannede og tillidsfulde turnaround-assistenter som sikrer sig at dit hjem er rent, lækkert og indbydende til dine Airbnb gæster.

Du kan booke rengøring til før dine gæster ankommer og/eller efter de er taget afsted igen.

Hvordan fungerer nøgleoverdragelse?

Vi arrangerer at overlevere nøgler til gæsterne før gæsternes ankomstsdato. Vi får det påkrævede info fra dig (tidsramme for gæsternes ankomst, kontakt info osv).

Herefter beder du gæsterne kontakte os ved ankomst i lufthavnen eller en time før. Vi koordinerer alt med dine gæster herfra.

Hvis du har guidebøger og andre instruktioner til gæsterne kan vi dem dette samt besvare spørgsmål de måtte have.

Kan I hjælpe med sen/tidlig check in?

Vi vil sammen med dig finde en passende løsning nå dette sker. Vi prøver at være fleksible og tilbyder personlig nøgle-møde så snart det er muligt. Vi har etableret andre løsninger i tilfælde hvor dette ikke kan lade sig gøre (nøglebokse, cafe partnerskab osv.).

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med MobilePay, Bank overførsel eller kontant.

Hvad hvis noget går galt mens jeg er væk?

ManageMyAir vil gøre vores bedste til at håndtere det uforudsete hurtigst muligt og på den bedst mulige måde.

Vi er her for at give dig ro i sindet.

Hvad siger du?