ManageMyAir hjælper ejere med at få tid til at få fem-stjernet anmeldelser. Hos ManageMyAir tager vi os godt af jeres gæster. Iværksætter og Direktør Cheryl Barnes deler hendes indsigter i hvordan man hos ManageMyAir hjælper ejere med gang på gang at få fem-stjernede anmeldelser.

At være “rejseleder” - Gæster gennem Airbnb sætter virkelig pris på insider tips som de kan undersøge før deres rejse begynder. F.eks: Detaljeret vejvisning / info om lokale begivenheder / din ynglings restaurant / Skjulte barer / børnevenlige restauranter (hvis i ved det er en familie som kommer). Hos ManageMyAir gør vi altid vores bedste for at gå den ekstra mil for de ejendomme vi servicerer, bl.a. med behjælpelige beskeder til gæsterne før de overhovedet er hoppet på flyet.

Hav et skinnende rent og indbydende hjem. Dette er det ALLERVIGTIGSTE til de ankommende gæster. Vores veltrænede team a assistenter hos ManageMyAir forstår den standard der er behov for, for at bevare de fem stjernede bedømmelser fra gæsterne for renlighed.

Vær punktlig med gæsternes efterspørgsler under deres ophold. Jeres gæster er på ferie og af og til vil der være behov for at i er deres “rejseleder” lidt ligesom hvis de havde booket en rejsepakke. ManageMyAir prøver at gå ud over gæsternes forventninger. Derfor ender vores Airbnb værter med endnu flere femstjernede bedømmelser og ikke mindst, flere bookings.

“Den ekstra mil - velkomst” - Når i møder jeres gæster med nøglerne giv dem noget brugbart info som vil gøre deres ophold i jeres hjem meget nemmere. Hvor skal skraldeposen smides hen? Hvor er det nærmeste supermarked? Er der en bager i nærheden som sælger dansk wienerbrød? Sammen med jeres skriftlige velkomst og informations liste kan disse mundtlige informationer få dem til at føle sig mere hjemme. ManageMyAir “Nøgle bærer” sikre sig at de har det nødvendige info om ejendommen samt lokalområdet, så de er i stand til at give den bedste velkomst muligt.

En lille velkomst gave - Er ikke en nødvendighed, men en lille gave kommer man langt med. Lidt chokolade, et par øl eller måske noget frugt og mælk købt specielt til dem vil få dem til at føle at i virkelig ønsker dem et godt ophold. Hos ManageMyAir har vi individuelle planer for vores værter i forhold til hvem der ønsker vi skal yde denne ekstra service for dem.

En lille besked under gæsternes ophold for at tjekke om alt er som det skal være er en god ting at gøre, det kan måske hjælpe med at finde en løsning til et problem som gæsterne har, men var for flinke til at nævne.

ManagMyAir stræber efter at hjælpe ejerne med at sikre deres gæster får det bedst mulige ophold.

Kontakt os for at finde ud af hvordan vi kan hjælpe dig
ManageMyAir Team
info@managemyair.dk

0045 52740130

ManageMyAir.dk